DigitalArt.pl poprzez takie usługi jak hosting www, rejestracja domen, projektowanie stron internetowych, tworzenie stron www, pozycjonowanie stron internetowych, produkcja filmowa , fotografia reklamowa pomoże Twojej firmie osiągnąć wzrost sprzedaży, budować relacje z dotychczasowymi klientami i budować wizerunek firmy

14-12-2017 - Alfreda i Izydora    
 
 

Jak stworzyć stronę internetową 

Twoi Klienci szukają Twojej firmy w internecie:
Strona internetowa reagująca na zapytania związane z działalnością
to gwarancja sukcesu Twojego biznesu

7-8 lat temu posiadanie strony internetowej było elementem przewagi konkurencyjnej. Dziś takim elementem przewagi jest posiadanie strony, która pojawia się na pierwszej odsłonie w google.pl dla określonych słów kluczowych. Ci, którzy to osiągnęli wiedzą, że piosenka „Money for nothing” Dire Straits niezwykle pasuje w takiej sytuacji.

Mówiąc o stronie internetowej nie chodzi jednak o umieszczenie linków sponsorowanych lub boxów reklamowych, lecz spowodowanie, aby wyszukiwarka google.pl pokazywała naszą stronę ze względu na przyznaną jej wysoką ocenę.

Taki rezultat osiągać można dwoma sposobami.
Pierwszy to skierowanie odpowiednio dużej liczby zewnętrznych linków na nasza stronę – z innych stron.
Drugi to przygotowanie strony w odpowiedni sposób techniczny oraz ze względu na odpowiedni zasób treści.

Właśnie tą drugą metodę wykorzystuje opracowane przez Digitalart.pl autorskie rozwiązanie technologiczne, dzięki któremu przygotowujemy strony internetowe samodzielnie pozycjonujące się w wyszukiwarce google.pl. Użytkownicy tych stron mogą sami wpływać na pozycjonowanie swojej strony, zarządzać ją oraz rozbudowywać o nowe treści.

Innymi słowy właściciel firmy ma wszystko w swoim ręku, jest niezależny od zewnętrznych firm informatycznych.

Zajmując się od 2001 r. tworzeniem rozwiązań wspierających działanie firm przyświecała nam zasada, aby właściciel firmy zrozumiał w jaki sposób internet staje się dla niego narzędziem zarabiania pieniędzy, a nie dodatkową pozycją w wydatkach. Dla jednych oznacza to, że strona jest nastawiona na zdobywanie klientów, dla drugich na obsługę już posiadanych klientów, jeszcze dla innych ma być pomocna w zacieśnianiu relacji z dystrybutorami.



Jak stworzyć stronę internetową:...

Tworząc stronę dla klienta
przed przystąpieniem do pracy ustalamy priorytety biznesowe. Jeśli celem strony jest zdobywanie klientów to ustalamy listę słów kluczowych, na które strona powinna się pojawiać w google.pl na pierwszej lub drugiej odsłonie, wymagania graficzne oraz treść – zdjęcia i teksty, którymi dysponuje klient. Staramy się też podpowiedzieć jakie rozwiązania na stronie mogą być wsparciem prowadzonego biznesu.

W oparciu o zebrane informacje tworzona jest wersja graficzna strony oraz w odpowiedni sposób konstruowana zawartość strony. Od samego początku istotne jest takie budowanie strony, aby uwzględniała określone wcześniej priorytety w zakresie pozycjonowania. Dzięki temu już w ciągu trzech dni od uruchomienia strona będzie pozycjonowana w google.pl i dalej zarządzając treścią strony możemy tylko poprawiać jakość pozycjonowania.

Myśląc o pozycjonowaniu pamiętamy o tym, że strona z punktu widzenia technicznego oraz rozmieszczenia treści musi podobać się robotom google, gdyż to one, a nie ludzie decydują jak wysoko w wyszukiwarce pojawi się sama strona.

Rozwiązanie, które oferujemy obejmuje:
- przygotowanie projektu graficznego strony
- zbudowanie strony internetowej pod kątem pozycjonowania – dla słów kluczowych ustalonych z klientem
- przekazanie klientowi dostępu do p
anelu administracyjnego umożliwiającego:
a) dokonywanie zmian w treści serwisu
b) tworzenie tabel
c) podłączanie plików do pobrania typu .doc, pdf, exel i innych

d) tworzenie hiperłączy do innych stron, zawartości serwisu lub tekstu na tej samej stronie
e) podłączanie do podstron aktywnych plików mp3
f) podłączanie do podstrony materiałów filmowych np. z youtube.com
g) podłączanie do podstron galerii zdjęć
h) dodawanie oraz usuwanie podstron
i) tworzenie w menu głównym kategorii, podkategorii itd.
j) tworzenie ukrytych podstron (nie wyświetlanych w menu a np. przez hiperłącze)
k) pozycjonowanie każdej podstrony osobno na różne słowa kluczowe

Dowiedz się jak umieścić swój biznes w google.pl dzięki samopozycjonującej się stronie www
Zadzwoń już dziś lub

Infolinia: 22 648 80 44 

























                                                                      
 
 
Kontakt e-mail
 
Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji, akceptacji plików cookie można znaleźć tutaj   X